lørdag 26. januar 2013

Så var det dette med kunsten..

Her i huset har vi et problem.. Kanskje ikke det største problemet, men allikevel.Det er snakk om kunsten. Som navnet på bloggen tilsier, skulle jeg vel kanskje aller mest klart å skape noe selv. Min kjære og jeg er ikke helt enige om hva vi syntes er fint når det kommer til kunst. Men, hva om JEG hadde malt noe, latt kreativiteten flomme over.. DA ville han vel kanskje syntes det var fint?? O`store skapetrang, kan du ikke bare komme? Men, da jeg her for en stund siden teipet opp bilder helt "tilfeldig" på veggen, ble det så stor suksess, at jeg nå har valgt å gjøre det samme med barnas kunst. Selv er jeg rett så fornøyd! Vil jeg forandre på det, er det gjort lett i en fei. Bare til å bytte ut teip eller bilder. SÅ lett og så enkelt. Når vi snart får ny seng, står soverommet for tur til å fjonges opp litt. Jeg er helt sikker på at det er teip som kommer til å bli redningen der også.. Jeg har noen rammer også altså. Men, de er forebeholdt barnekunst.. DER er vi ihvertfall enige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar