fredag 1. februar 2013

Litt luksus...

Ja, for en luksusdag jeg har hatt idag! Kjørte barna i barnehagen og satte kursen rett mot Strømstad og hadde noen timer helt for meg selv. Ja, bare meg selv rett og slett. På SPA... Såpass tidlig ute var jeg, at jeg hadde et stort boblebad, badstue og basseng helt for meg selv. mmmmm....Nytelse fra ende til annen! Plasket for det meste bare i boblebadet, for jeg får lettere panikk av varmen i en badstue.. ;) hihi... Så gikk jeg avgårde i morgenkåpen opp til en 80minutters behandling. Aromaterapi! I det jeg gikk innom garderoben på vei opp, husket jeg på å ta med meg mitt nyinnkjøpte "Bolig pluss" blad (elsker det...) , så jeg kunne kose meg med en kopp te i den deilige loungen etterpå. Hvorfor unner man seg ikke noe sånt oftere?? Det har jeg tenk på mye idag. Man må jo nødvendigvis ikke ha full behandling og spa hver gang, men rett og slett bare å sette av noen timer til seg selv å gjøre noe man ikke gjør til vanlig.. Et viktig og nødvendig pust i bakken. Rett og slett. Nå håper jeg dere alle får en finfin helg og koser dere masse!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Litt luksus i hverdagen er gull verdt.... ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin dag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica! Beklager så sint svar på denne koselige kommentaren! Ja, luksus er noe alle burde unne seg. Om det være i form av en kopp te under pledd helt alene med et blad, bare gjøre noe som en selv har lyst til.. Det er alltid godt for sjela! ;-)

      Ha en god kveld!

      Klem fra Liv Renate

      Slett