fredag 15. mars 2013

Det varmer...

Det varmer.. I det jeg la ut det forrige innlegget kjente jeg hjertet dunket kraftig. Var dette lurt? Hvordan vil folk reagere? Men, jeg angrer ikke. Det er godt å få sagt det som det er. Så slipper jeg å føle meg som en som klager. Det er rett og slett fakta, og sånn er det bare. Jeg sitter igjen med en følelse av å ha gjort det rette valget -og ikke minst en herlig varme. For det har vært en enorm respons på sms, mail, facebook og her på bloggen. Til hver og en av dere; TUSEN TAKK! Det varmer, og det er så godt å virkelig kjenne folk som bryr seg. Det gir ekstra støtte, og jeg tenker at dette her, uansett hva det måtte være, "flis i fingeren" eller noe litt kjipere, så skal dette gå bra. Uansett. For jeg vet jo enda ikke hva det kan være. Men, skal ikke legge skjul på at hodet mitt febrilsk leter etter svar flere ganger om dagen -men,med uten noen særlig god respons, for jeg er ihvertfall ingen lege har jeg skjønt! :-) Statusen er jo at armen blir stadig dårligere.. Det er ikke akkurat så stas når man er "avhengig" av å spille piano og sånt -men, du og du!! -Pianolæreren kommer jo til å være meeeget fornøyd med spillet i min venstre hånd før neste pianotime! ;-) På Onsdag braker det løs, og da kommer jeg nok med en oppdatering utpå kvelden tenker jeg! Spennende... Nå sier venstrearmen at den helst vil slippe å skrive mer og er mer eller mindre irritert på at høyre ikke er til så stor hjelp. Ha en strålende helg kjære alle sammen! Det skal jeg ha -med VERDENS fineste familie... <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar