tirsdag 16. april 2013

LDN.. er du redningen, tro?

Nå skal jeg begynne med noe spennende.. Har akkurat kommet fra legen -den nye fastlegen min. HURRA for et bytte! En som hører på og som gjerne vil "samarbeide" og ikke avfeier hva jeg sier. Ting skjer nå, og håper at våren og sommeren nå blir knæll! Armen er jo ikke akkurat bedre, og nå har det vart en stund uten at noe betennelsesdempende eller annet har hjulpet, så idag ble det satt en kortison rett inn. "Pain" nå, men da blir`e vel bedre da? Eller?  :-)

LDN eller "Lav Dose Naltroxen", er det jeg skal begynne med nå. Hørt om det før? TV2 som tok opp dette tidligere i vinter, men det er først nå det har gått opp for meg at den faktisk kan hjelpe. Kjenner jeg gleder meg til apoteket ringer og sier den har kommet inn til dem. Den må bestilles, da den enda ikke er brukt så mye eller er så kjent her i Norge -men, den har tydelig begynt å bli populær nå, for det som før var et helt års forbruk på lagerene, ble borte på en måned! Så det måtte lages mer av medisinen!
Kjenner jeg er spent og full av håp.
Ellers er det mye annet som skjer om dagen, med masse eksamener og det som hører til. Skal jammen bli godt med ferie etterhvert. Eller. Er jo ikke så hardt, men det er liksom så "rotete" i hodet når det er så mye på planen, og så blir alt litt uorganisert og jeg blir stresset. Ajajaj. Tror kanskje det er deiligst for de rundt meg når eksamenene er over? hehe... ;-) Skal for det meste kose meg med praksiseksamener denne gangen. Vokal +gitar/piano og musikkmetodikk og musikkhistorie. Så det er best at armen blir bedre nå så øvingen går problemfritt og skrivingen likedan! Krysse fingre.

Skal oppdatere mer på bloggen når de nye medisinene kommer i hus.

Ha en strålende dag fine folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar